Onze laatste dag in Cusco nog een week in Peru

16 juli 2010 - Cusco, Peru

Mijn stage zit erop. Vandaag is de laatste dag in Cusco en morgen vertrekken we met het vliegtuig naar Lima. Deze laatste week gaan we naar het noorden van Peru, de kust. Omdat het momenteel winter seizoen is moeten we een eindje naar het noorden van Peru voor het lekkere weer, vanwege de evenaar. Hoe dichterbij Ecuador hoe warmer het wordt.

Morgen middag in Lima vertrekken we met de bus naar Trujillo en Mancora. Wordt een druk dagje. Vliegen (1 uur) en een bus reis op de zelfde dag van 18 uur naar het noorden. Maar dan zitten we ook gelijk goed:). In Mancora is het heerlijk weer, 26 graden. Zon, zee en strand. Weer eens wat anders dan in de bergen leven, 3.400 meter hoogte en in de avonden erg koud en niet te vergeten het te kort aan zuurstof (we hebben het wel heel leuk gehad hoor:)).

Een vreemde dag, wetende dat je sommige mensen nooit meer zult zien. Het was een overgetelijke, bijzondere en mooie ervaring. Indrukwekkende dingen gezien in Peru en leuke mensen ontmoet. Vandaag is de dag, dat we dit alles gedag gaan zeggen. We kunnen nog een week genieten van dit onzettende mooie land en dan gaan we weer naar huis. Wat gaat een half jaar toch snel voorbij zeg.............

Een mooie herinnering voor altijd:).

Gideon en ik willen iedereen bedanken die op onze blog hebben gereageerd en of de blog gevolgd hebben. Wij lezen altijd met plezier al jullie leuke reacties.

1. DABDUDE:
    17 juli 2010
    Hallo Natalie/Gideon,
    zo,de dag van de afscheid is gekomen.Zal wel met veel emotie gaan,maar ook dat is een deel van het grote geheel.
    Jullie hebben een fantastische tijd in zuid america mogen beleefen,
    en wij hebben er volop mee kunnen genieten.Dank aan jullie!!!
    Jullie reisverhalen waren inspirerend,spannend en onvergetelijk.
    Vindt het zelf ook een beetje vervelend,maar er is nog meer aan de horizon,ja toch.
    Alleen die aankomende busreis vindt ik een beetje nar.Was dat niet anders om mogelijk geweest?Paar uurtjes vliegen en minder lang in de bus?Blijkbaar niet,stomme vraag.
    Je zou maar zo een aangeschoten kamikazepilot hebben,op die bus.Zijn er dan 2 chauffeurs,voor zo een lang trip?Ik houd mijn hard vast.Smalle straten,haarspeld bochten,het wordt in elk geval
    een avontuur aparte!Daar ben ik wel van overtuigd.
    Beloof me in elk geval een ding,ja.Be voor jullie de reis aangaan,
    terug na europa,controleer jullie bagage grondig,alvorens in ter checken.Je weet maar nooit.Afgesproken!
    Nou,dan wens ik jullie nog een prachtige laatste week,in de buurt van de equador.Mail ons aub.,als jullie op bestemming zijn.Dat zal wel ergens in de zondag ochtend zijn?
    Nou trillseeker's,have a nice journey to finish of your adventure!!!
    Lot's of love and xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Je PaPs,toedelue,ciao,see you soon.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  2. Annie van der Weiden:
    17 juli 2010
    Hallo Natalie en Gideon.
    Ja dan zit het er bijna ,op geweldig geweest he,een heleboel ervaringen rijker en dat neemt niemand jullie meer af en ik ben het eens met je vader controleer je bagage goed voor je weggaat want je weet inderdaad maar nooit en komen jullie weer veilig terug in Nederland .Ook wij hebben genoten van jullie verhalen en foto's onwijs gaaf allemaal nou lieverds zie jullie over een paar weken in Halsteren goetjes Annie en Cees
  3. Renske:
    19 juli 2010
    Hoi! Geniet nog even van het laatste weekje! We kijken er naar uit om jullie weer te zien! xx Renske en Siebren
  4. jo met de banjo:
    19 juli 2010
    Dat je nooit mensen terug zal zien is een beetje voorbarig, voor je het weetis die arme stumper die je een stuiver gaf je buurman, it's a small world you know. Zal je ff raar op kijken als je opeens zo'n zwartharige dwerg naast je hebt wonen :)

waarschijnlijk zit ik ergens in turkije (in een trein of op het strand, of een zoutmeer) als jullie terug zijn (de dokter vond mij nog gezond genoeg) dus als je er erg naar verlangt hebt mij weer terug te zien dan moet je ff geduld hebben :)

veel plezier op het strand,
    succes met de terugvlucht en het terugschakelen naar de eerste wereld.
  5. Opa en O-marijke:
    21 juli 2010
    Wij hebben zojuist een bericht verstuurd en hopen dat het aankomt omdat we weer een leeg reactie kader zien
    lieve groeten Opa en Omarijk
  6. trudy:
    29 juli 2010
    ik kijk uit naar je thuiskomst!!!!!eindelijk weer bijkletsen!!!!!
    tot snel lieverd!!
    dikke kus