Wat een uitzicht

9 februari 2010 - Atenas, Costa Rica

Wat een uitzicht. Onbeschrijvelijk zo mooi. Wij zitten nu 900 meter hoog. Slapen 3 nachten op deze berg in een bed and breakfast. Het zonnetje schijnt en het is heerlijk weer. Gideon en ik hebben net heerlijk ontbeten, genietend van het uitzicht, mooie open slaande deuren en hebben 2 grote zwarte roofvogels gezien. En, nee gelukkig geen slangen.

De eigenaar van dit b&b is een Belgische vrouw. Een leuke spontane vrouw. Zij woont hier helemaal alleen in Costa Rica en heeft een gezin in Belgie, die zij 2 maanden in het jaar ziet. Is gelukkig getrouwd, maar wilde een nieuwe uitdaging en dat heeft ze gedaan door hier een b&b te beginnen.

De bergen zijn zo uitgestrekt...heb het idee, dat ik heel Costa Rica kan zien. Je ziet in de verte een dun laagje wolken, de hemel is blauw dus kunnen ver kijken.

We voelen ons een beetje klein hier boven op het puntje van de berg. Zo ver kun je kijken.

We zitten er over na te denken om toch een autootje te huren, omdat je dan toch veel meer kunt zien van dit ‘kuur’ oord. Moeten maar even kijken...

Zometeen gaan we naar een plaatselijk dorpje, helemaal naar beneden, te voet.....omdat we nog geen auto hebben. Het is heel erg warm en het is een uur lopen. Gelukkig lopen we naar beneden. Moeten alleen straks wel omhoog als we terug gaan...... Hoe dit verlopen zal wordt vervolgd,pffff.

Zo nu even een duik nemen in het zwembad, want ik voel de zon toch een beetje branden nu.

Toedels

1. Nel, Edgar en Talitha:
    Gideon, Natalie,
    Goed om te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Veel plezier en geniet van al het moois.
    Kijk wel uit wat je op straat eet en drink...

Groet
    Nel Edgar en Talitha
  2. Renske:
    10 februari 2010
    HoiHoi! Het ziet er echt prachtig uit op de foto! Ik ben jaloers! Hebben jullie een goede vlucht gehad? En hoe was het afscheid op het vliegveld?
    In Nederland is het weer heel koud! Misschien kunnen we dit weekend schaatsen. Ik hoop het:) Veel plezier het komende half jaar! Groetjes xx Renske
  3. Annie van der Weiden:
    Lieve Nathalie en Gidion
    Het ziet er allemaal geweldig uit ben blij dat jullie goed aangekomen zijn en dat jullie heerlijk in het zonnetje zitten. Wat een luxe hier ligt weer sneeuw en het is glimmend koud .
    Nou groetjes en knuffels van ons hier in Lisse Annie en Cees
  4. Angke:
    10 februari 2010
    He lieverds, fijn te horen dat jullie een goede start hebben gemaakt! Wat een mooie foto's zeg, en heerlijk die zon! Hebben jullie wel verdient na zo'n winter in NL. Zijn jullie nu de enige gasten in het B&B of zijn er nog meer mensen?
    We houden jullie in de gaten via de website.
    Enjoy en pik je ook ff wat zonnestralen voor mij mee Naat? ;)
    Dikke kus en liefs Bertjan en Angke
  5. Kim:
    Heeey geluksvogels!!

Ik ben blij dat jullie veilig aan zijn gekomen... was het een lange reis?
    Zo te horen hebben jullie het weer eens lekker voor mekaar haha..
    Kben wel een beetje jaloers hoor haha lekker een beetje in je hangmatje liggen en costa rica verkennen!!! En hier sneeuwt het weer eens voor de verandering!

Nou maak er wat van, ik hou je blog in de gaten!!

Houw van julliejjjj

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  6. Ma en Lee:
    He moppies,

We zijn helemaal gelukkig dat jullie het zo naar jullie zin hebben en wat ziet het er fantastischhhhhhhe uit. jammer dat ik niet rijk ben en vliegangst heb anders had ik morgen naar jullie toegekomen. geniet ervan schatjes en we volgen jullie op de voet babbelen snel weer.

Houden super veel van jullie knuffels uit het koude nederland.
    Ma en Lee
  7. Dylan en Demi:
    11 februari 2010
    he ik vindt het leuk dat jullie er zijn hoopsnel weer wat te horen

Groetjes:Dylan en Demi