Boomhut

26 februari 2010 - Puerto Viejo, Costa Rica

Twee leuke bezoekjes afgelegd. We hebben Edgar zijn nicht in Cartago bezocht en Jorieke mijn collega uit Groningen in Turrialba. Het was erg leuk om Edgar zijn nicht en zus te ontmoeten. Hele aardige mensen. We zijn behoorlijk in de watten gelegd. Lekker gegeten en gedronken en gezellig gekletst.

Het was heel grappig om Jorieke te zien en reuze gezellig. Hebben nog een ijsje gegeten in het centrum en lekker bijgekletst. s’ Avonds nog even een rummetje gedronken met zijn alle. En de volgende dag al weer vroeg onderweg met onze jeep naar het caribische gedeelte.

Het regende continu onderweg. Het was een lange moeizame rit, vanwege de gladde wegen. Eerst zijn we naar Cahuita gereden een klein plaatsje in het Caribische gedeelte, maar daar vonden we weinig aan. Zitten nu in Puerto Viejo. Het is hier echt caribisch, dat merk je aan alles. Je ziet veel rasta mannen en vrouwen en de caribische sfeer kun je voelen. Helaas regent het continu, maar ook dit hoort bij dit gedeelte van Costa Rica.

We zitten in een onwijs grappig kleurijk hostel. Er slapen hier mensen in tenten, hangmatten en kleine kamers. Elke kamer heeft een naam. Onze kamer heet: Pimp suite. Een prive ruimte, eigen hangmat en inderdaad lekker pimpy. We kregen eerst een andere kamer te zien, tenminste wij dachten dat het een kamer was. Die kamer heet: Tree house. Leuke naam, toch? Gideon en ik hebben enorm gelachen toen we de kamer ‘zagen’. Het is in de letterlijke zin een boomhut. Om maar even een indruk te geven waar we nu verblijven.......Heel grappig hier. We weten niet hoe lang we hier blijven. Dat is afhankelijk van het weer. Maar hopen, dat het zonnetje weer gaat schijnen.

1. Nel, Edgar en Talitha:
    26 februari 2010
    Waanzinnig dat jullie mijn nichtjes en ook mijn Tante Cecilia hebben ontmoet. Ik zie dat Suylem een lekker dikke buik heeft van de zwangerschap.
    Zo zie je, wat is de wereld toch klein.
  2. DABDUDE:
    heeei.trillseekers,
    leuk joh,maakt niet uit waar je komt op deze aardkloot/of verweg-
    isstan,je komt toch wel bekennde tegen.Lachen joh.Dus 1 nichtje van edje junior.Hoe komt ie in gods naam daar terecht?Maar die vraag kan ik me net zo goed zelfs stellen,he.Zo die foto's blijven kicken,man,gaaf jo.Slapen jullie nou echt heel vaak in 1 hangmat?
    Ik heb er nou ook 1 paar keer ingeleegen,maar ik ben bang dat ik eruit sodomieter,hoor.Mike heeft het ook geprobeert,niets aan de hand zei ie,en toen lag ie te rollen/bollen over de grond.Lachen joh.Nee dat kan ik wel,fles rum later,maar niet heus!He nog veel plezier en pret,reteketet,xxxxxxxxxxxxxPaPsxxxxxxxxxxxx
  3. Angke:
    26 februari 2010
    He wat fijn dat je daar even wat bekende mensen om je heen heb zeg! En leuke hostel zitten jullie in, luxe hoor, 2 persoonsbedje, hangmat. Sweet! Dikke kus!
  4. Annie van der Weiden:
    26 februari 2010
    Hallo Nathalie en Gideon jammer dat het regent maar dat doet het hier ook maar bij jullie zal het allicht warmer zijn leuk dat jullie bij famielie van Edgar geweest zijn .
    En ook leuk om dat meisje uit Groningen te spreken,kijk je wel uit met je rummetje dat je erniet teveel van neeemt anders raak je er nog aan gewend ha ha nou geniet van alles en groetjes van ons Annie en Cees
  5. Ma en Lee:
    he lieffies,

Helemaal leuk dat jullie die bezoekjes afgelegd hebben.
    En leuk die foto's van iedereen.
    Geniet nog maar lekker van jullie laatste paar daagjes.
    Skypen snel kus Ma en Lee