De laatste drie dagen in Costa Rica

27 februari 2010 - Atenas, Costa Rica

We hebben het Caribische gedeelte toch maar verlaten, vanwege de regen. Hebben een nacht in Turrialba geslapen  (in dat zelfde hostel).

De laatste drie dagen verblijven we in Atenas. Het is hier ontzettend gemoedelijk. Net een klein dorp en weinig toerisme. En we weten de weg hier, omdat we in het begin van onze reis hier ook verbleven. Dus wordt ontspannen en nog even de laatste drie dagen van de zon genieten aan het zwembad. Wat wil je nog meer:) Zijn van plan om deze drie dagen helemaal maar dan ook helemaal niets te doen. Dus lekker luieren.

De weken zijn voorbij gevlogen in Costa Rica...........veel gezien, gereden en ondernomen. Het was een heel leuk avontuur.

Over drie dagen begint ons volgende avontuur, Peru. We hebben er heel veel zin in en zijn erg benieuwd wat ons te verwachten staat. Een nieuwe cultuur, gelukkig dezelfde taal, en ander eten. Een ding maakt ons nu al heel gelukkig, namelijk 5 maanden op dezelfde plek wonen (Hoeven niet meer op zoek naar een slaapplek en geen bagage meer de sjouwen en te verkassen).

1. bert y joke:
    hola natalie y gidion
    1.45 in de ochtend net klaar met werken
    luisterend naar een muziekje van lou reed
    zit ik achter de computer nog een keer het eerste deel van jullie reis te lezen
    ik zit hier echt wel van te genieten de verhalen en de foto's
    prachtig allemaal
    en dan dadelijk na deze rustdagen het volgende avontuur
    naar peru met zijn rijke geschiedenis
    ben heel erg benieuwd naar dat deel van de reis
    groetjes bert en joke
  2. Ma en Lee:
    goedemorgen lieverds

blij te horen dat jullie nog even uitrusten voor dat jullie volgende avontuur begint.
    het was een fantastisch reisverslag dat jullie gemaakt hebben over costa rica.
    je zou het zo op tv kunnen uitzenden als reisprogramma daar zou half nederland de reiskriebels van krijgen met en zonder vliegangst, zelfs je moeder.
    we genieten er met volle teugen van jullie het zo naar je zin te zien hebben.
    relaxe nog maar lekker een paar daagjes
    onze gedachten zijn bij jullie
    super knuf ma en lee xxxxxxxx
  3. Rineke en Robert:
    Ha Gideon en Natalie!

Bedankt voor jullie kaartje! Erg leuk!
    Goed dat jullie deze link hebben doorgegeven dan kunnen we ons verwarmen door de zon, die we in Nederland al een paar dagen niet meer hebben. Alleen maar regen....

Geniet ervan!

Groetjes Robert en Rineke
  4. DABDUDE:
    Goede middag allemaal.Dus nog fff 1 paar dagen chillen op een
    bekennde plekje.Goed plan,jongens,beetje acclimatiseren bevoor
    het volgende avontuur begint.We zijn hartsstikke blij met jullie
    reisverhalen en pictures.Gevoelsmatig ben ik er toch 1 beetje aan
    het meegenieten.Nog heel veel plezier en lol.
    Het is ook wel prettig dat jullie straks 1 vaste plek hebben,een soort basis lager.Ben benieuwd en wacht op het vervolg van jullie
    journey.Trillseekers,go,go,go gadget.Love you,groetjes en xxxxxxx,van je PaPsxxxxxxxxxxx
  5. Nel, Edgar en Talitha:
    Hoi,
    Mijn nicht en mijn tante hebben ons laten weten dat ze het erg leuk vonden om jullie te ontmoeten.
    Wij willen jullie ook bedanken voor het geven van de brief en de foto van Talitha aan mijn tante.

Groetjes en veel liefs.
    Nel Edgar en Talitha
  6. Annie van der Weiden:
    Hallo Nathalie en Gideon
    nu nog even heerlijk uitrusten voor jullie aan het volgende avontuur beginnen.
    Heb nog wel over jullie ingezeten met die aardbevingen maar dat was gelukkig een eind bij jullie van daan nou geniet nog maar even voordat jullie in Peru aan jullie volgende klus beginnen.
    Ik ga morgen drie daagjes naar Frisland met mijn schoonzusjes maar donderdag kijk ik weer naar jullie berichten liefs van ons Annie en Cees
  7. Opa en O-marijke:
    1 maart 2010
    Heerlijk hoe jullie avonturiers genieten en wij genieten mee.
    Lekker he weer terug op je beginstekkie, even niks moeten
    niks zoeken of regelen.Met een verwachtingsvol hart de oversteek
    naar het grote PERU met een zee van tijd werk ......met nieuwe ontdekkingen in dit bijzondere land.
    Reken maar dat we jullie op de voet blijven volgen.
    Opa en Omarijke X
  8. jo zonder de banjo:
    3 maart 2010
    skype: nickname is zonder de puntjes. mi.ni.bustr.avel.er.