Charity Barbeque

16 april 2010 - Puno, Peru

Gideon en ik zijn momenteel bezig met het organiseren van een barbeque met live muziek voor een goed doel. Het goede doel is een kliniek hier in Peru en heet San Juan de Dios.

San Juan de Dios is een kliniek waar veel kindertjes wonen met een handicap en waarvan sommige geen ouders meer hebben. Het zijn zulke lieve, blije niños. Zo schattig. We hebben jullie weleens verteld over deze kliniek. Zijn ook wat foto´s van op de blog te vinden.

We hebben een mooie poster gemaakt ter promotie van de barbeque en deze overal in het gebouw opgehangen. Daarnaast veel bezig met het mondeling promoten, zodat we genoeg aanmeldingen zullen krijgen en veel centjes kunnen ophalen. Momenteel hebben we dertig aanmeldingen en 500 sol opgehaald. Helemaal blij daarmee.  De mensen zijn erg enthousiast over dit idee en de aanmeldingen blijven maar komen.

Gid en ik hebben nog een paar dingetjes op de agenda staan en dan kan het feest beginnen. Zijn nu druk bezig met het zoeken naar een leuke band en een barbeque. Jaja we hebben nog geen barbeque. Wisten wij veel, dat die dingen hier bijna niet te vinden zijn. De kok is al geinformeerd en wil ons helpen met de catering en zal volgende week inkopen gaan doen. Kortom het balletje rolt. Wordt vervolgd.

Met ons gaat alles verder goed. We hebben het nog steeds naar ons zin. Nog een weekje werken en dan hebben we heerlijk een week vrij. We zijn van plan om naar Ariquipa te gaan. Vanuit daar willen we naar de Colca Canyon en een paar dagen naar het strand.

Edgar, Nel en Edgar, Gid en ik willen jullie een bijzondere trouwdag wensen. Wij zullen er ook zijn in gedachte.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. DABDUDE:
    16 april 2010
    Halli hallo,Beloved,
    he jonge lui,dat is een nobel doen,waar jullie me bezig zijn.
    Ideetje:beetje woudloper/padfinder kan je zo een barbeknoei in elkaar bouwen.Hoe groot wil'm hebbe?Je stapelt je steentjes in
    het 4kant,zo hoog als de arbo dat verantwoord vindt,je rijd met 1
    taxie(prijs van tevoren afgesproken)langs 1 auto sloperij,haal wat
    roostertjes op,fikkie stoken/paar uur van tevoren,heb ie houts-
    kool,en gaan voor het vaderland!Ja,?toch>?
    Ik noem maar 1 zijstraat.!
    He,ech leuk,steentje bijdragen voor 1 betere verstandhouding
    tussen het groote geheel.Je snap wel!
    Ben trots op jullie!
    Later love you2.xxxxxxxxxxxxxxxx PaPs xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  2. Annie van der Weiden:
    16 april 2010
    Hallo lieve Nathalie en Gideon
    Daar zijn jullie weer watr een goed plan van jullie die bbq en dat allemaal voor het goede doel leuk om dat te organiseren.
    Het is leuk dat jullie het nog steeds zo naar jullie zin hebben de tijd vliegt ook om zo voor ons maar ook voor jullie nu nog even naar de foto´s kijken en dan gaan wij hier maar eens een poosje slapen . Tot de volgende keer liefs van Annie en Cees
  3. Nel, Edgar en Talitha:
    17 april 2010
    oohhhh ! Wat zou ik graag bij dat feestje willen zijn, er zullen daar volop Cumbia, Salsa en Merengue bandjes zijn. Peruvianen zijn een van de beste in dat soort muziek. Wij zijn ook hier volop aan het brainstormen over ons trouw feestje, maar dat zal met een cd`tje worden. Eerst wilden we een Mariachi band maar dat toch maar niet. Nou, veel succes met de organisatie van jullie feestje.
  4. Adrie:
    17 april 2010
    Succes met de organisatie van de BBQ zodat ze de kindertjes in het tehuis iets extra's kunnen bieden.
    Groetjes Adrie
  5. Ma en Lee:
    Hey Lieverds,

Ik hoop dat jullie een bbq gevonden hebben. Wanneer is het feest eigenlijk? Vind het wel super dat jullie dit doen. En ik hoop dat jullie een hoop centjes ophalen voor het goede doel! Ben jij al een beetje beter, Naatje? En heb je Gideon nog aangestoken met je verkoudheid? Geniet nog maar lekker van het weekend. Hopelijk babbelen we morgen nog even op skype!

Super Knuffel van ons allemaal!!

Ma, Lee, Kim, Dyl, Deem!

xxxxxxxxxxxxxxxx

ps. Dylen vraagt of jullie al een foto van de engel hebben genomen bij een palmboom op het strand voor de zee! haha
  6. trudy:
    18 april 2010
    hai!!
    nou meis, leuke plannen!! wij zijn moinder blij, zouden nu eigenlijk in turkije moeten zitten maar de vlucht kon vanwege de vulkaanuitbarsting in ijsland niet doorgaan, moeten morgen even naar het reisbureau om de reis om te boeken naar een andre datum of geld terug!echt klote!!!
    succes met de bbq!!!
    xxxxxx
  7. Opa en O-marijke:
    26 april 2010
    Het heeft even geduurd voor we konden reageren op de laatste nieuwsbrief en inmiddels zijn jullie al bezig met nieuwe avonturen in de vrije week. Het moet heerlijk zijn zomaar een keus uit de mogelijkheden te maken. Deze keer Ariquipa, de Colca Canyon en bijbruinen a/h strand.
    Kijken weer uit naar deze reiservaring met (graag) weer veel mooie plaatjes. Blijf a.u.b. voorzichtig Lieve groetjes van ons X