Om nog even terug te komen op waar we belandt zijn

22 februari 2010 - Bagaces, Costa Rica

We zijn naar Samara gegaan. Hoorden van mensen, dat het daar heel mooi is. Dus zijn belandt in Samara. Hebben daar een nachtje geslapen. Het dorpje Samara is klein en wordt veel bezocht door surfers. Samara heeft leuke sfeervolle eet tentjes aan het strand. Terwijl je aan het eten bent met je voeten in het zand hoor je de golven klotsen. ’s Avonds in Samara nog naar een strand barretje aan zee geweest. Cocktail gedronken en geluisterd naar salsa muziek.

Die zelfde avond nog een planning gemaakt voor de volgende dag.

In Bagaces is een mooie waterval, een grote die niet droog staat, vanwege het droogseizoen nu op dit moment. Op internet hadden we al een beetje reseach gedaan en we vonden het zeker de moeite waard om daar naar toe te gaan. Dus de volgende dag in onze jeep naar Bagaces. En het was zeker de moeite waard. Prachtig, hoog en erg indrukwekkend. Het was al vrij laat en aangezien het hier rond zes uur donker wordt zijn we snel opzoek gegaan naar een slaapplek. Onderweg in de buurt van Bagaces een mooi hotel gevonden. Erg luxe voor onze begrippen, aangezien we vaak goedkoop hebben overnacht in Costa Rica. Maar goed......vijftig dollar voor een nacht met zwembad en een ontzettende mooie kamer, waarom ook niet. Dus even chillen hiero aan het zwembad en lekker uitgerust morgen naar Monteverde met de jeep.

1. Annie van der Weiden:
    22 februari 2010
    Hoi Nathalie en Gideon uit een grijs Nederland waar het de hele dag al regent is het leuk om te horen en te zien hoe jullie het naar je zin hebben en een keertje lekker luxe slapen is ook niks mis mee nu nog even weer al jullie foto´s kijken en dan weer wachten op jullie volgende bericht groetjes Annie en Cees
  2. Ma en Lee:
    Hoi naat en gid,

Weer super mooie foto's en leuke verhalen over jullie avontuur complimenten dat jullie ons zo gedetaileerd op de hoogte houden.
    En dan kletsen we ook nog vaak op skype het is net of jullie heel dicht bij zijn.

Knuffels en dikke kussen,

Ma Lee en de kinders
  3. DABDUDE:
    22 februari 2010
    Hallo kit's on the block.Tja,de diashow blijft me wel een schitterend medium,om jullie 1 beetje te kunnen volgen.Dus jullie
    hebben het goed na je zin,het weer vallt dus ook wel redelijk mee?En,zelf ook nog es geprobeerd op zo'n surfplang recht
    overend te blijven staan?Go whit the flow,He!komen jullie nogal simpathieke mensen tegen,links en rechts?
    Nog heel veel plezier,dude's.Love yOU,xxxxxxxxxxxxxxPaPs
  4. Nel, Edgar en Talitha:
    23 februari 2010
    Ola Gid en Nat,

Lekker watervalletje ...! Een paar km en jullie zitten in de geboorte land van Edgar (Nicaragua). En zijn jullie al culebras tegengekomen? Pas daar voor op ! Nu jullie daar zijn gaat het bij ons erg jeuken om die kant op te gaan, maar nog even geduld.

Blijf genieten van alles wat je ziet en geef de groeten aan de Nica`s die je daar tegenkom.

Groetjes en veel liefs van
    Nel Edgar en Talitha